tisdag 14 maj 2013

i love you


Ber om ursäkt för extremt dålig bloggande.
Har dock väldigt mycket att göra i skolan just nu och ja... ehrm, det... är bara kaotiskt. Jag vet knappt vem jag är längre efter min tredje uppsats denna vecka. Det känns som att allt jag gör nuförtiden är att  delta i seminarium och motiverar varför andra världskriget var den viktigaste historiska händelsen.

Så, om ni - precis som jag - känner er lite nere efter allt plugg tycker jag att ni ska kolla på den här videon.

                                              
Är egentligen inte något jättestort fan av barn (surprise!!), men detta fick mig att tänka över mitt beslut. Alltså så absurt söt, jag dör. Verkar även ha kommit in i något av en emotionell-gråt-period då jag kollade på denna imorse och grinade i 10min?? Vad. händer.

Jag skyller på allt pluggande och den konstanta livskrisen.
As always.

CIAO AMIGOS

P.S.
Amanda Saari, hur stolt är du inte över mig nu?

1 kommentar:

  1. mest stolt! gör om detta typ 10 ggr om dagen så blir det ännu bättre =D

    SvaraRadera