måndag 6 maj 2013

julia mattsson

Ska börja skriva mitt namn med enbart versaler då "julia mattsson" ger ett så mycket mer casual intryck än "Julia Mattsson". Föreställer mig en scen där jag kommer in klädd som James Bond och bara "Mitt namn är Mattsson, Julia Mattsson." Varvid tjejen som håller i listan med inbjudningarna till festen kollar på mig och utbrister chockerat "URSÄKTA MIG, men det finns ingen Julia Mattsson på listan... Är du säker på att du inte menar 'julia mattsson'?". Varvid jag ler ett snett leende och kikar under mina solglasögon "Ja." Och bakom oss står en rad av åskådare och bara "julia mattsson, vem är hon? jag vill vara som hon."

Jag har alldeles för livlig fantasi,
I will let myself out.

1 kommentar:

  1. Skrattar för mig själv i skolbiblioteket ha ha ha ha ha ha

    SvaraRadera