torsdag 10 oktober 2013

snorkfröken


Har lite hemmaplugg idag och dricker nog mer te ur mina nya muminmugg än vad jag faktiskt pluggar.
Busigt.

Är förövrigt jättetaggad inför de kommande månaderna på grund av detta:
1. Halloween (iofs denna månad men ändå, har världens bästa utklädnad på gång)
2. THE HOBBIT PREMIÄR I DECEMBER
3. Advent & julbak &julklappsinköp
4. JULAFTON


Älskar högtider så himla mycket, är i allmänhet en sådan lättpeppad människa att tanken på julafton och allt som kommer med denna fina högtid gör mig nästintill lyrisk. Älskar dåliga julfilmer, stickade julstrumpor, baka pepparkakor & lussebullar, SNÖ, att ta med sig varm choklad och åka på skidtur i skogen. Hatar dock att så fort julen kommer så ska folk börja erkänna sin kärlek för sin familj och hur viktigt det är tillsammans, alltså nej. Tycker det är så himla hyckligt att man i 2dagar i december plötsligt ska börja visa sin uppskattning för sin familj. Blä. Höjden av familjkärlek är när man kan småmobba varandra och inte tar illa upp, DET ÄR KÄRLEK DET. Dock får man aldrig vara elak "på riktigt", det är aldrig okej.


Imorgon är det fredag, och då kommer min lilla kompis Sara hit. Vi ska kolla på Doctor Who och göra egen pizza med deg och allt. Det ska bli jätteroligt, speciellt eftersom jag träffar Sara så sällan nu för tiden nu när hon flyttat till Växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar