söndag 23 juni 2013

()()()()()()()()()()

Imorgon är dagen före min födelsedag och då ska jag äta messmörs-mackor och titta på En Prinsessas Dagbok. Guiden till ett lyckligare liv är att sätta höga mål, och sedan fullfölja dem mina goda vänner. Och messmör är ca det bästa jag vet, och En Prinsessas Dagbok kan vara den mest stereotypiska och mest småtöntiga filmen jag vet men jag älskar den ändå? Kanske lite extra på grund av det?? Och Julie Andrews och Anne Hathaway är fantastiska???

Är redan lycklig bara jag tänker på det. Till den grad att jag var tvungen att dela med mig av det, för att jag vill att ni ska sitta hemma och bubbla i avund och grymta medans ni äter era äckliga ovegetariska kaviarmackor. HAH, nej skoja, älskar er <3

P.S.

Jag tycker att alla, om ni inte redan gör det, ska börja läsa Sara och Matildas blogg (länk här, länk här).
Sedan jag var och vinkade av dem på stationen för lite drygt en vecka sedan har jag följt deras resa och kommenterat på 90procent av alla instagrambilder och blogginlägg de lägger upp på vackra europeiska städer. Så lätt slipper de inte undan mig, minsann. Mehehhehehhe. Dessutom är de ganska roliga. Fast inte jätteroliga, för jätteroliga människor köper jättestora resväskor som ens onormalt långa kompisar får plats i och tar med dem genom deras eskapader i Europa gratis??
(Skoja matilda och sara jag tycker om er och saknar er jättemycket även om jag vägrar erkänna det och därför skriver det i parentes för då känner det mindre ensamt? alla vet ju att anledningen till att en parentes består av två böjda svängar är för att signalera en kram? allt som står inom en parentes kramas därför) (julia) ((julia)) <-- här kramar både matilda och sara mig!


Så god natt och ()()()()()()()()() massa kramar <333 gosigos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar