tisdag 26 mars 2013

how about no

Har precis klätt på mig och packat ryggsäcken, och läst på texten inför dagens seminarium, när mamma påpekar att jag ser lite blek ut (läs: blekare än vanligt).
Tar febern och den visar 39grader. Jahapp, det var det.
Alltså vafaaaaan jag orkar inte (ursäkta svordomen)

Var hemma större delen av förra veckan på grund av sjukdom, och har varit sjuk av och till hela Mars. Jag som satt uppe och pluggade till mitt seminarium igår också, hrjisomfs.
Har så absurt mycket i skolan just nu att jag inte har tid att vara sjuk, och läxhögen bara växer och växer för ju mer sjuk jag är, och mååååh... Om jag inte vore en sådan hög av dödlig sjukdom just nu skulle jag kunna gråta. Men den superheta febern har förmodligen avdunstat alla mina tårar till vattenånga. Åh, jag blir så bitter av att vara sjuk. Någon dag sådär ibland är okej, men inte veckan innan påsklovet när ca allt ska skrivas klart och skickas in.

Snart sjukskriver jag mig permanent från livet,
orkar inte det här.

Dumma, dumma, dumma.

Nåväl, ska väl vira in mig i 4lager filtar och försöka sova lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar