onsdag 21 november 2012

ah bonjour

sitter nyduschad i en mycket bekväm fotölj och skriver detta,
är iklädd min käraste av alla pyjamasar: myspyjamasen (den är blå och rutig och är hur varm som helst, därav namnet).

har varit och gymmat idag med min storebror, vilket är något som inte händer alltför ofta i mitt liv. faktum är att gym skrämmer mig ohyggligt mycket. det blir inte bättre heller av att alla gymsalar ser ut som tortyrkammare. varför har inte någon uppfunnit rosa gymmaskiner? eller typ... fluffiga? eller bara något som inte ser ut som en giljotin.

känner mig också alltid så malplacerad på gym, där kommer man inklivandes genom dörrarna: lång, gänglig, blek och med en 4storlekar för stor Star Wars-tröja. som den stereotypiska nörden i alla amerikanska tonårsfilmer. bravo julia.

i vilket fall:
här sitter jag nu.

hur mår jag?
jag mår bra, ska nog gå ner och göra mig en kopp te.
är väldigt sugen på att fortsätta kolla på Doctor Who också, så himla himla bra serie.


Bild från i somras då jag en dag packade ryggsäcken och gav mig ut på äventyr en hel dag.
Saknar sommaräventyr lite.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar