lördag 24 november 2012

Fredag.

Igår kom det hit några typer,
Emelie, Martina & Gunnel för att vara exakt.

Här är dom också, hej hej!

Vi åt falafel (which turned out fiiiiiiiiine, thank god), mitt nya mission i livet är att omvända alla icke-vegetarianer till ljuset och få dom att inse hur gudomligt gott det är med falafel. Ska bli en sådan där riktigt dryg vegetarian som skäller ut folk som äter kött o.s.v. för att sedan gå och kasta godispapper på marken. Nej, så långt ska vi nog inte låta det gå. Men ni förstår.
Falafel är bäst.

Ett falafelhav.

Cirka all mat jag tar kort på ser ut som bajs. Ugh *gråter*.
Lovar att det var gott egentligen. Ville mest bevisa att jag faktiskt inte brända något.





Sedan spelade vi spel också: galenpanna och rappakalja. hohoho.
Ingen vann för övrigt. Vi spelar för att DET ÄR KUL OCH INGET ANNAT. (egentliga anledningen: ingen orkade hålla räkningen på poängen).


Sedan nåhon gång under kvällen blev min mobil snodd av fröken Jern (individen till vänster), och när jag fick tillbaka den var den fylld med 1000supercreepy närbilder på alla närvarande gäster. Denna är min favorit. Mest för att Emelie ser ut som att hon ska äta upp min själ, och Gunnel kisar för den bländande brasilianska solen.


Så ja,
det var en mycket trevlig liten fredag.

1 kommentar:

  1. Ja, har också fått höra de.. Men alltså. Det är något med hans sätt att prata, gå, vara.. ja, allt! Hans leende. Ögon. Det finns så mycket som är attraktivt med honom. Glömde nästan säga: Hans röst!

    Vi borde starta en klubb! Verkar vara det enda rätta.

    Godkväll och godnatt :)

    SvaraRadera