torsdag 22 november 2012

dumma doktorn.


Känner mig såhär just nu. Är helt översållad med feels över Doctor Who och det är så fruktansvärt sorgligt. Dör överallt.
Borde väl egentligen gå iväg och göra något annat, men det är ju fortfarande så fruktansvärt spännande att jag inte kan sluta kolla. Har förövrigt kolla på typ 1½säsong på mindre än en vecka, men det är sååå braaaaa. möööööööööhp.

Så det är bara att krama kudden, Rolf och allt annat som kan substitueras för egentlig mänsklig kontakt, försöka hantera mina känslor och fortsätta kolla.

Så, nu har jag avreagerat mig.
Nu känns det bättre.
(lite)
(Har i hemlighet även världens största crush på David Tennant, dör, kan dock inte sluta tänka på att det är han som är Barty Crouch Jr i Harry Potter. så skumt. han är dock bara snygg som The Doctor. han ser ut som en sliskig orm i Harry Potter. Okej sluta prata nu snälla Julia. Okej. Okej)

1 kommentar:

  1. DAVID TENNANT ÄR SÅ ATTRAKTIV! urgh, speciellt som the doctor!! /anothersunnyday.webblogg.se

    SvaraRadera