måndag 11 februari 2013

måndag

Inspirerad av allt tjat om Alla Hjärtans dag, kärlek, frid på jorden och andra saker jag vanligtvis inte ens tar i med tång tog jag mig idag tiden att skriva till några av mina favorit-bloggar på tumblr och förklarade min odöende kärlek till dem (which was all true). På något sätt är det lättare att göra sånt på tumblr, på grund av att ca 90procent är hur gulliga som helst. Det är sjukt. Även om det är bloggar som har typ tjugotusen följare, så är dom sjukt söta och inte alls skräckinjagande kändisar som trampar på vanligt folk (dvs jag). Det är så märkligt, om jag gjorde samma sak på något annat random socialt nätverk så hade jag känt mig jätteläskig och obehaglig som skriver till främlingar hur som helst, men liksom... tumblr är speciellt. Det är okej schh. Såja, det är bra nu. schhh

Åh, älskar tumblr av hela mitt hjärta.


(HAH, vem är bitter nu va?) 

Känner dock att detta var nog nu för ett tag, tänker nu fortsätta med att ignorera mina kärleksfulla instinkter  tills nästa känsloutbrott utbryter. Vilket vi alla vet att det ej bör dröja särskilt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar