tisdag 5 februari 2013

onsdag onsdag onsdag


God Morgon mina små hjärtegryn!
Hur mår ni idag?

Själv håller jag på att packa matsäck för idag har vi friluftsdag, och jag ska ut till Högbos glömda skogar och åka skidor med Matilda och Sara. Det ska bli mycket fint, vi har rulltårta, blåbärssoppa och marshmallows (till lägerelden) det vill säga allt väsentligt för en dags överlevnad i skogen.
Sedan ska vi träffa Saari också och baka semlor. Mysdag.

Är dock lite osäker på hela längdskidor aspekten då jag inte har stått på ett par längdskidor på några år, och ni som säger att man borde kunna åka längdskidor om man kan åka slalom - NI HAR FEL. Det är helt annorlunda, längdskidor är kaos och att ramla ner i diken i skogen, slalom är fastspänd säkerhet och att bara behöva glida med utför. Dock är det ganska kul att vara lite dålig ibland.
Och jag ser framförallt fram emot att vara någon annanstans än hemma just nu (läs föregående inlägg för tusen anledningar till varför jag inte vill vara hemma).
Familjen får faktiskt klara sig utan min hjälp idag.




1 kommentar:

  1. Åh vilken tur med bra immunförsvar, himla skönt att slippa va sjuk!!

    Ja bilden är så mysig och sann, haha! Tycker verkligen om den. En kopp te passar alltid! :)

    Nämen? Haha vad roligt! Kan tänka mig de va en konstig upplevelse! Haha åh!

    SvaraRadera