lördag 2 februari 2013

lördagsuppdatering från sängen

Om jag hade mindre självkontroll just nu så hade jag förmodligen legat på golvet och grinat oavbrutet pga min dator gått sönder. DÖR.
Men på något sätt så har mitt huvud inte riktigt hunnit uppfatta denna oerhört tragiska händelse än (så mycket för självkontroll), det är liksom som lugnet före stormen, jag är alldeles för upptagen med att vara äckligt förkyld och läsa J.K. Rowlings nya bok "Den Tomma Stolen". Som hittills faktiskt är väldigt bra, även om det känns så fel att hon skrivit en "vuxen" bok, och med det menar jag inte att hon skrivit världens porrbok med ändlösa eskapader av sexuella utsvävningar, nej nej. Jag menar bara att den är liksom ja, lite mer vuxen helt enkelt (I MISS THE MAGIC).

Så, här kommer jag nog sitta resten av dagen och se hur min hög med snorpapper långsamt växer. Kuuuyyl.
Nerbäddad i sängen och med en kass lånedator som inte alls är lika bra som min egna, den liksom hakar upp sig hela tiden när man kollar på film och låger jättehögljutt. Haha, ej kul. Rycker till av ren skräck varje gång det händer. Om jag vore lite friskare skulle jag nog komma på fler sätt att gnälla över detta, men just nu har jag inte riktigt orken att göra någonting förutom att typ existera och läsa (inte särskilt stor skillnad från vanligt alltså).




Bild från igår när solen lös för första gången på typ 6måndaer och jag insåg hur extremt likblek jag är, alltså det är inte ens kul eller  charmigt längre, jag är rädd att jag ska bli transparent snart. Har redan foundationfärgen "light ivory" (alltså måste dom krångla till det med massa fancy namn, kan dom inte bara skriva vit??) som jag är tvungen att blanda ut med en vit bas-grej som gör den ännu blekare pga det finns ingen annan som passar min hudton. Haha yay.
Man skulle ha levt på den viktorianska eran, eller typ renässansen eller någon annan tid där man inte tillber brun-utan-sol-flaskorna på Hemköp. Då hade jag varit så fashion, yeah.
Tragiken i att ständigt vara sådär 200år efter sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar