tisdag 9 april 2013

go away

har nu skrivit klart mitt egyptologi-hemprov, klappat mig själv på huvudet pga så duktig och ska nu krypa ner i min bästa myspyjamas och sova. vet ej hur länge sedan det var som jag var såhär trött, skulle kunna sova utomhus på en spikmatta mitt i en stormvind utan att vakna. nästan.

förövrigt, jag har blivit så extremt lat de senaste åren att jag inte längre orkar vara mörkrädd. jag som alltid dubbelkollade i garderoben och som ibland låg vaken hela nätter för att jag tyckte jag såg något i ögonvrån, om något sådant händer nu så bara snarkar jag till lite och vänder mig om och fortsätter sova. liksom jaja visst det kanske står ett monster där borta, men jag är trött. go away

börjar bli lite orolig för min egen skull, om det skulle börja brinna eller så i vår lägenhet skulle jag förmodligen stå i dörröppningen jättelänge och bara "... men jag har ju satt på mig pyjamasen redan..." och sedan vägra gå ut och dö pga av min egen lathet och motvilja att gå ut i pyjamas. fy julia, fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar