torsdag 4 april 2013

YOU MAKE ME FEEL LIKE A MAN

Dagens tips lol till alla tjejer där ute <333333333333333
lite saker som jag har lagt märke till i vardagen som jag kände för att dela med alla på min blogg med mina åsikter & mitt liv. alltihop sammanfogat med en kaskad av kärlek och uttryck såsom "gud, är det ens möjligt att vara såhär lycklig?".

1. Ät inte knäckebröd i sängen.

2. Tappa inte ditt läppsyl i toaletten.

3. Ramla inte vid musli-hyllan inne på Konsum.


OCH FRAMFÖRALLT: gör inte allt detta inom loppet av 2timmar en onsdags eftermiddag.


P.S.
När jag var sisådär 10-12år cirkulerade hela mitt liv kring Sims och Nintendogs. Dock insåg jag av någon anledning aldrig hur otroligt skumma konversationer var, tills någon på tumblr la upp en bunt screenshots på dem. HAHAHAHA alltså dör.

Denna är dock bäst... på ett mycket störande sätt.

YOU MAKE ME FEEL LIKE A MAN
haha ska börja säga så till Stella, kan ni föreställa er när mamma och pappa kommer ner i vardagsrummet och ser mig pratandes med hunden och bara "Stella, you make me feel like a WOMAN!" och slänger med håret. Eller kanske inte.

Sedan kan vi ju diskutera hur tragiskt djurskötarens liv i Nintendogs måste vara, hans jobb är liksom att träna sin hund till olika tävlingar?? Ungkarl, förmodligen 45+, Bill Gates- lookalike och vars bästa kompis är en hund. Wow Ted wow.


4. Börja inte djupanalysera Nintendogs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar