onsdag 17 april 2013

god natt

I svåra tider som dessa är det skönt att veta att i alla fall mina följare på tumblr älskar mig.







(Hen har dock aldrig hört mig sjunga???)
(Och hur vet du det, Julia?)
(För då skulle hen aldrig ha skrivit ovanstående)
(Känns det bra att ha konversationer med dig själv inom parenteser?)
(Ja)
(Är det för att du känner dig mindre ensam då?)
(Ja)


P.S. Ni som läser mig blogg, när ni läser detta hör ni då min röst i era huvuden? Jag hör i vilket fall min röst i mitt huvud medans jag skriver det här, när jag läser någonting eller nivet... tänker. Wow nu går vi in på djupa territorium här passa er. Men det konstiga är dock att nu när jag tänker på min röst jag hör i mitt huvud egentligen inte alls låter som min egen utan mer som... VEM??? VEM ÄR DU OCH VAD GÖR DU I MITT HUVUD??



Vi avslutar nu här då det är dags för Julia att sova. God Natt.

1 kommentar:

  1. det var nog en av domarna på luciakommitéen
    /anonym

    SvaraRadera