fredag 26 april 2013

solglasögon med klubb-hållare

Hittade bilder från när vi var på Teneriffa 2002.
Även känt som det året då jag hade solglasögon med inbyggd klubb-hållare. Minns att jag tyckte att det var världens bästa uppfinning och jag tog ca aldrig av mig dem. Köpte klubbor för hela min veckopeng.
Gick runt och såg ut som en tvättäkta turist på Teneriffas gator med solglasögon, solhatt och en knallgrön badring. Haha varför </3




Tragedin i att man aldrig kommer vara så cool som 2002.
Deal with it.



Och som ni kan se hade jag även på mig dem inomhus, på kvällen, när familjen har samlats för att samtala över saker. Inte ens då tog jag av mig mina glasögon. Whyyyyyy

2 kommentarer:

  1. Haha åh den där bilden. För bra alltså, haha! Så himla söt!!

    SvaraRadera
  2. Återigen - skrattar högt. Ensam i skolbiblioteket. P.s. det är fyllt av andra skolindivider d.s.

    SvaraRadera