tisdag 18 december 2012

allmogedrängar och alan davies


Hej mina småpotäter!
Leker att jag är en allmogedräng och 13 runda små löv.

Haha fest nej...
Hej!
Är fortfarande lite sjuk, men har inte lika hög feber som igår, så har passat på att plugga lite idag. Så himla duktig. Har även hjälpt mamma att skotta snö då hon körde fast med bilen mitt ute i gatan, hahahah höll på att dö av skratt, men mitt försök att knuffa på bilen medan mamma gasade fungerade inte. Så mamma gick och pratade med mannen i plogbilen så han kom med en jättestor traktor och knuffade loss vår bil. Orkar inte.

Ungefär där blev det för pinsamt och kallt för mig och min febriga hud så jag smet in igen och spelade Mariokart med min lillebror i 2timmar. (vi kan låtsas att jag vann för att få mig på bättre humör)

Sitter nu här och är allmänt fashion personifierat i min morgonrock och ryska pälsmössa. Känner mig som Djingis Khan eller någon liten eremit som bott i urbergen i Tibet hela sitt liv. Har lite halvt skrivit klart mitt tal i alla fall, då jag fick panik imorse över insåg att mitt tal är sämst i världen och skrev om hela skiten. Samtidigt som jag hade konstant mail-kontakt med min stackars svensklärare som jag tvingade övertyga mig om att jag inte skulle få IG. Tack Jessika, om du läser detta. Jag är mycket lugnare nu, som en fisk i vattnet.

Eller som en allmogedräng och 13 runda små löv, hoohohoho. Åh gud, gå och lägg dig Julia. Skärp dig. Ugh.

Ska gå och kika på fortsättning av Doctor Who nu (DET ÄR JÄTTESPÄNNANDE ÅH ÅH) och allt är en konspiration och Amy Pond är i fara och tanten i luckan med piratögat skrämmer livet ur mig.

Det börjar nog bli dags för lite medicin om jag ska orka pallra mig till skolan imorgon och hålla mitt tal.
Eheheh, är lite tankspridd. Märks det? Eh?

Är förövrigt löjligt förtjust i Alan Davies i QI, han är så fruktansvärt charmig och rolig. Vill ha honom som en extra lillebror som man bara kan klappa på huvudet emellanåt pga så söt. Dör.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar