söndag 30 december 2012

tåg tåg tuffetuffe tåget

Nu väntar en 8timmars tågresa hem till Gävle Station.
Jag har min biljett, mitt bagage och ett obegränsat antal tv-serier på min dator.
BRING IT ON.

Nejdå, jag älskar att åka tåg. Det är typ det mysigaste jag vet. Skulle lätt kunna på Orientexpressen året runt och dricka te i små blommiga koppar i sammetsklädda vagnar, och stirra ut på de förbipasserande landskapen. Ah, det vore något.

Ska i vilket fall packa klart min väska nu, och sammanställa min färdkost.
Kommer nämligen hem vid 04:48 inatt, så måste hålla mig vaken så att jag ej hamnar i Göteborg.

Säger mitt farväl till Storlien och årets skidåkning, det har varit väldigt fint.
Men nu vill jag hem igen.

Tåg.
Tåg.
Tåg.

Dör vad kul det ska bli, måste packa packa packa nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar