tisdag 11 december 2012

bonjourno mina amigos.


Är så lycklig och exhalterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mitt i allt bara brister jag ut i fnitterattacker och är tvungen att skutta runt lite på mitt rum för att få utlopp för alla mina känslor.

JULIA ÄR DU KÄR??
JA,
Jag är jättesuperduper kär.
I SAGAN OM RINGEN,
herregud. Jag ska på midnattspremiären på The Hobbit om några timmar, har väntat så himla många år på det här.

Så just nu håller jag på att brottas med lite madrasser och städar mitt rum, för snart kommer de respektabla och viktiga gästerna i form av fröken Sara Vejdeland & Matilda Åberg. Vi ska nämligen gå på The Hobbit tillsammans, och vi har superduperfina platser och sedan ska de sova här, för bion slutar ungefär klockan 3på natten. Ehe. *busiga*
Tur att vi har sovmorgon imorgon, annars hade det blivit kaos.
(Tänker dock inte låtsas som att jag inte hade gått ändå, för det hade jag).


Matilda har lärt mig hur man gif:ar ordentligt, så jag försökte mig på det. Så himla kul. Men i mitt superexcited-humör så blev det bara en suddig massa, pga att jag rör mig i ljusets hastighet just nu, så jag fick trycka i slowmotion. Man lär sig mycket, minsann.

Jag hoppas ni får en fin kväll i alla fall, med eller utan hobbitar.
För det ska jag ha i alla fall.

(Uppdatering: Fick gå tillbaka och rättstava hela inlägget, herregud, jag är alldeles för hyper för sånt här just nu, ber tusen gånger om ursäkt. Eller nej, det gör jag inte. YOU'RE JUST GONNA HAVE TO DEAL WITH IT.)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar