fredag 7 december 2012

arbetarbladet.



Blev ju intervjuad av Martina och Emelie för någon vecka sedan angående mitt PA-arbete, och igår var jag med i Arbetarbladet.
Hade dock ingen chans att läsa den förrän idag då vi ej har Arbetarbladet, så jag bad pappa smuggla hem den från sitt jobb.
Det var en mycket välskriven intervju, hahaha. Fint arbetat Martina & Emelie!

Synd bara att jag är lite småklantig i intervjuer och att min sarkasm inte tolkas särskilt väl i skriftligt format, haha åh jag måste börja tänka på sånt.
T.ex. som svaret på frågan "Var får du inspirationen till ditt skrivande ifrån?"
så svarade jag något liknande "Jag vandrar runt i Gävle och känner av atmosfären", helt på skoj förstås. är inte alls så dramatisk i verkligheten. Dessutom är jag inte livrädd för att presentera mitt projektarbete för tvåorna på Vasa, det var också ett infall av en smått överdrivande Julia, de är faktiskt ganska söta.


Älskar dock att de skrev "Novellist", har aldrig känt mig så professionell och viktigt.
Fint.

Om ni vill läsa artikeln ligger den på Arbetarbladets hemsida,
eller så kan ni trycka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar