torsdag 27 december 2012

Goder afton.

Är i Storlien. Överlevde bilturen, tack gode gud och Jesus Kristus.
Det är -15*c och det snöstormar ganska mycket, har trots det åkt en hel del skidor idag + ramlat för första gången på jag vet inte hur många år. Ramlar aldrig annars, detta är ej för att jag är expert och åkt skidor sedan jag var 8år. Nej, det är för att jag är en liten tant och tycker det är roligare att köra sakta och stanna upp och se mig lite omkring i fjällen när jag åker.

Det är nog få saker jag är så bekväm med som min tantstämpel.
Blev även överlycklig när jag hittade en vattenkokare i skåpet, EN NY!! Obs. Mycket viktigt.
Kopplade in den i väggen och kände hur en våg av civilisation och förfining sken över Storlien. Skulle kunna börja gråta för mindre.

Ska i vilket fall gå och krypa ner under mitt täcke och stanna där resten av kvällen tittandes på tvserier.
Vi ses i nästa liv, amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar