söndag 9 december 2012

dödsstressen.

Dör vad kasst allting är. hoöfgjhfågjkgjåäfkop.
Hela skolan är en konspiration.
Mina lärare har bestämt sig för att lägga alla deadlines för uppsatser precis innan jullovet.

Jag överskrids med ett hat mot alla mina klasskompisar som redan har arbetat undan en del, och som kan fortsätta jobba i normal studietakt pga att det de är ansvariga och duktiga små tonåringar.
Och själv sitter man där och har skjutit upp allt till sista sekunden. Yay.

Själv ska jag nu gå och plugga matte, göra klart historieläxan, skicka in min uppsats om moral & etik + gå igenom och revisera mina texter till mitt PA.

Från nedervåningen dundrar också högtalarna med Olle Ljungström... Jag. Hatar. Olle Ljungström.
Vet att alla älskar honom o.s.v. för att han är så djup och lever ett sådant svårt liv osv osv. Men come on, är det bara jag som stör mig otroligt mycket på honom?
Inse människor, att han inte är något annat än en medelålders hipster. "men hans musik är ju bra och så djup och så konstnärlig.." NEJ mina föräldrar, ni har fel. Gå och lägg er.



Det kan händelsevis vara så att jag överreagerar på grund av stress och ovilja att gå ner och plugga geometri. Förlåt Olle Ljungström, jag ska sluta ta ut min ilska på dig. (Tycker dock fortfarande inte om dig)

Har i vilket  fall bakat lite muffins i ett försök att peppa mig själv, och de blev ganska så spektakulära om jag får säga det själv. Synd att vi inte har prov på muffins, då skulle jag inte gnälla lika mycket.


Ska gå och ta itu med geometrin nu <333333333
Konnichiwa!vi ses någon gång mina små lemurer


Måste förövrigt försöka sluta vara en sådan sarcastic bitch på internet någon gång,
jag har hamnat i alltför många missförstånd på senaste tiden.
Ej okej.
Om ni någon gång undrar om jag var sarkastisk eller inte, så är svaret i 99procent av fallen JA.
Så sluta fråga nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar