fredag 25 januari 2013

grattis julia wow yeah fredag hej


Hej alla barn! HEEEEEEEJ!

Idag har jag haft historia-seminarium klockan 8 på morgonen, minns knappt senast jag klev upp såhär tidigt. Tog ett steg utanför dörren och bara "Wow, är det verkligen såhär morgnar ser ut?". Skojar inte, det var sjukt mörkt. Och sjukt kallt. Tanken på att alla som inte har privilegiet att läsa Humaniora (det är ju verkligen ett PRIVILEGIUM, ingen ironi alls där) och kliver upp denna tid varje morgon, alltså bra gjort wow du motiverade varelse. You go girl/boy! (vad sjutton är hen på engelska?)

I vilket fall så har jag nu sovit litegrann sen jag kom hem, och slagit in mina sista paket. Ska nämligen ha tekalas för Gunnel och Martina idag, för att de har fyllt år. Så då måste man ju få presenter, såklart.
Insåg dock ganska snart att jag är ganska kass på att slå in paket, alltså inte helt tappad bakom vedbon, men ja. Ganska kass.


                                       
                 
Nu såg ju dom dock okej ut på  bild. Haha, kaos. Men om ni lutar er närmare skärmen och kikar på det smäll-karamell-liknande paketet till höger så kan ni tydligt se en reva i pappret. Blev nämligen så exhalterad över tanken att göra en fin smällkaramell (så innovativt julia) och drog drastiskt ihop snörena och så gick hela saken sönder. Och när jag skulle krusa (?) snöret på den andra presenten gick snöret av hahahhaha. Jag orkar inte.





P.S.
Berätta inte för Gunnel och Martina att de ska få paket. Det är en överraskning!

1 kommentar:

  1. Åh tack så jättemycket!! :) Ja, jag tycker verkligen det känns som en bra ålder! Den känns.. gul.. om man nu ska tänka på saker i färger, heh.. Det känns som att det kan bli ett ljust år med många fina händelser :)

    SvaraRadera