lördag 12 januari 2013

o helga ernst



 Detta är ett tidsinställt inlägg och just nu befinner jag mig, om allt går väl, i Högbos glittrande vrår och minglar med lokalbefolkningen (dvs film-marathon hela natten hos Sara).

Det ska bli himla fint, Sara mästerkocken ska förövrigt laga mat åt oss och mina förväntningar är skyhöga. Saras cheesecake är nämligen med på min topp 10 anledningar att leva, tätt följt av excentriska brittiska män med söta hattar och ernst kirchsteiger.

                               

                                
Alltså titta bara vad extremt mysig han är. Som ett litet barn på julafton och med en stämningsfull brasa i bakgrunden.
Slår vad om att han bakar kanelbullar varje dag och att det alltid luktar typ lavendel i hans närvaro. Vet ej varför, men om någon har en naturlig doft av lavender, då är det Ernst.

Lämnar er med denna stämningsfulla inlägg.
Hoppas ni får en vacker Lördag.

Jag, Matilda, Amanda och Sara ska nämligen äta mat och kolla på The Hobbit (räck upp handen om du är förvånad och ta sedan ner den pga det borde du inte vara). Dör vad fint det ska bli <3 Finaste kompisarna!

1 kommentar:

  1. Men Julia... Ernst???? Jag blir nästan besviken. Jag har tyvärr upptäckt på äldre dar att han konstant har någon äckligt thailandbränna och jämt har någon ny minderårig tjej vid sin sida. Sorry to tell you the truth.

    SvaraRadera