fredag 11 januari 2013

right so when squirrels gather loads of food and not come out for weeks it’s ‘normal’ but when i do it it’s ‘antisocial’ oh ok


Glad Fredag mina små karameller!
Har bestämt att varje gång jag skriver ett nytt blogginlägg så ska jag hälsa er på ett nytt sätt.
Så nu behöver ni ingen förändring i vardagen: börja träna, spendera mer tid i naturen eller räkna kalorierna på baksidan av pastapaketet. JAG ÄR ER FÖRÄNDRING 2013.
Bra, då var det avklarat.

Har förövrigt skrivit 79st inlägg (detta blir då mitt 80de) på denna bloggen sen jag skapade den i... Oktober? November?
Kommer ej ihåg, men någonstans där. Alltså varje gång jag har varit duktig så får jag en innerlig önskan att skriva DUKTIGT JULIA eller ÄLSKA MIG, men med tanke på att vi förmodligen inte känner varandra så bra så skulle det vara lite underligt.

Hatar förövrigt min hjärna ibland, typ varje gång jag är inne på Facebook eller övriga sociala medier som kräver att man uppför sig, och någon uppdaterar sin status med "Love you baby girl <333333" så börjar min ondskefulla hjärna att koka och helst av allt så vill jag kommentera "Tack" i typ en viskande superläskig röst, och sedan bara försvinna. Alltså bara tack. Och sedan punkt. Och sedan kommer den lilla fjortistjejen logga in och bli sjukt förvirrad och bli så himla konfunderad över denna skumma tjej som inkräktat på hennes status. Och jag har så himla dålig humor som tycker detta är extremt roande. Men alltså hahhahaha, "tack." Det skulle göra mitt liv.
Samma sak händer om jag går runt på stan och är på särskilt fånigt bushumör, och jag ser några som står och diskuterar något med upprörda röster, plötsligt skriker min hjärna att jag borde gå dit, ställa mig mitt i gruppen och bara "Nej, så gör man inte." Och sedan vända mig om och vandra bort. Ungefär här brukar jag börja småskratta för mig själv också, där jag vandrar mitt på stan, och alla vänder sig om och kollar på den där onaturligt långa tjejen med lesbian-haircut (måste klippa mig snart ugh).

Alltså, måste börja skärpa. mig. Kan man vara såhär lättroad när man är 18år? Herregud.
Äsch, skojar bara. Det är okej. Lättroad är det nya svårflörtade har jag hört.


1 kommentar:

  1. DUKTIGT JULIA JAG ÄLSKAR DIG så.

    och snälla ignorera namnet emliah94 hahahahahah orkar inte

    SvaraRadera