fredag 4 januari 2013

you don't get to be bored




Har städat ur min garderob idag, och i denna stund står två svarta sopsäckar med kläder som ska skänkas bort/kastas på mitt sovrumsgolv. Det var pinsamt lång tid som jag tog mig tid att vika mina kläder, men nu är det gjort och alla mina klänningar (vilket är ca 90procent av min garderob) hänger nu i präktiga små rader.
Kan även se botten av mitt garderobsgolv nu hahahah, vilket är en klar förbättring.

Ska nog sluta skriva nu, då jag har absolut ingenting intressant att säga just nu.
Är alldeles för ordinär och trött idag, men det får man vara ibland.
Vill även kasta x antal knivar på den som bjöd in mitt ex på det där eventet jag ska på. ALLTSÅ nej, snälla blä usch vasa dör. IT IS AGAINST THE RULES.
Okej, kanske inte kasta knivar, men vi kan sätta oss ner och ha ett ordentligt samtal om varför detta inte får hända. Eller nåt.

Imorgon ska jag försöka fotografera lite till mitt PA, samt försöka börja på den där Egyptologi-artikeln som samtliga av mina klasskamrater redan är klar med. Älskar hur skolan ej har börjat och redan överglänser mina klasskamrater mig med sina guldstjärneprydda uppsatser.

1 kommentar:

  1. Ja åh du borde verkligen det, var tvungen att äta en till skål mitt i natten för jag blev sugen. Så värt, haha!

    Jaha, åh! Jag tycker den är väldigt fin än så länge. Ja det gör han verkligen! Tycker verkligen om hans sätt att skriva

    Mitt PA handlar om att jag ska ta reda på hur man bäst får fram känslor genom ljus, kontraster, skuggor och så.. Hehe. Har nog frångått min frågeställning rätt mycket känner jag då jag inte tänker så mycket på det.. Haha. Men tycker det är hemskt roligt att fota/redigera :) Vad har du för Pa? :)

    SvaraRadera